2010年11月21日 星期日

Star Wars 3.75-死過翻生的Maul

自小對美國英雄,星戰等玩具都有一種迷戀,(當然中毒最深的仍首推日玩),喜歡他們的個人色彩和誇張的設計,而3.75的魅力也是令我愛得有點執迷....即使6寸做得如何精美,12寸做得如何栩栩如生,我都執愛於3.75.....


一輪"肺"話後,又要介紹新入手的玩具,今次要介紹的是Star Wars的3.75(近排marvel有點悶局,除了ironman外,未有新野,要等等了...)


Star Wars的世界很大,大得任何天馬行空的人物或機械的能夠包容,也令我們一班男孩/後生仔/中坑/麻甩佬跌入坑中.....


而在眾多Star Wars角色中,一眾黑勢力常有令人驚喜的3.75出現,今次第一次介紹的便是我最愛的奸角Maul


 

這當然不是電影中的設計,是漫畫的後設版,是他被Obi-Wan攔腰斬開後改裝的新形象...正!


個packing仲正,孖裝得來有得打開,極具收藏價值,我都猶豫了五秒...拆唔拆呢?



只係五秒,拆左,因為我係玩家,唔係收藏家



精細度:90(身上細紋和身體水口位不夠好),


面相:100(夠猙獰),


可動度:95(股位失分,此乃3.75常有問題)


好玩度:100(純個人主觀評分)


來個個人的成長歷程紀錄:


著衫斯文look



露體狂野look



合照



斬首-頭部比較



謝謝觀賞!


真的很爽,讓人一看便知:佢係奸的,甚致是喪的,因為佢將所有邪惡畫在面上了,唔似佢師父Darth Sidious成日遮頭蓋面,無面見人.


但今次不是要介紹的不是Maul的正常款,而是Maul死過翻生的新look....



這當然不是電影中的設計,是漫畫的後設版,是他被Obi-Wan攔腰斬開後改裝的新形象...正!


個packing仲正,孖裝得來有得打,極具收藏價值,我都猶豫了五秒...拆唔拆呢?



只係五秒,拆左,因為我係玩家,唔係收藏家



精細度:90(身上細紋和身體水口位不夠好),


面相:100(夠猙獰),


可動度:95(股位失分,此乃3.75常有問題)


好玩度:100(純個人主觀評分)


來個個人的成長歷程紀錄:


著衫斯文look



露體狂野look



合照



斬首-頭部比較



謝謝觀賞!


沒有留言:

張貼留言